6 listopada 2011

Zimowo - światecznie

Poczułam już chyba bluesa świąt i powoli zaczynam coś tam sobie tworzyć. 

Zaczęłam od zawieszek na choinkę z filcu w postaci rękawiczek, co prawda daleko im do doskonałości, bo z szyciem u mnie marnie. Do tego zrobiłam kilka choinek na piku, klamerki... to początek, pewnie powstanie ich więcej. 


Przynajmniej się nie zbiją kiedy się dostaną w małe rączki ;)

Do tego powstał zimowy scrap, gdyż wygrane papierki z The Scrap Cake "Przytulne Święta" już do mnie dotarły :)








Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Kolorowo tu dzisiaj u Ciebie, ozdoby choinkowe śliczne i pomysłowe, LO też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER ozdoby choinkowe! Świetne te rękawice! :-) Bardzo fajne LO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej cudnych papierków!
    Świetne, zimowe LO!
    A te małe rękawiczki - mega wypas!
    Są tak cudnie urocze :).

    OdpowiedzUsuń
  4. No zimowo i świątecznie już u Ciebie :) Ślicznie Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale te rękawiczki słodziakowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekoracje śliczne. Trzeba myśleć powoli o świętach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny scrap zimowy!!!
    Ozdoby są fantastyczne :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Barb przepiękne są te "rękawiczunie" :D No mega urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, klimatyczne prace! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu UHK Gallery Inspiracje :)

    Twój banerek na blogu jest cudny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)