22 października 2011

Rozdawam ;)

Jak to mówi moja Hania :) 

Rozdawam zatem, to co mam, a może i więcej będzie  ;) 

Candy miało być urodzinowo - 400-postowe ale, i to i tamto juz dawno minęło, a ja oczywiście z braku czasu ciągle odkładałam to na później. 

Nie przedłużając:

Kto chętny palec do budki :)

Umieszczać na swoim blogu nie musicie. 
Jaeśli ktoś chce, proszę bardzo, ale sprawdzać nie będę, bo nie mam czasu :( 

Jedynie proszę o wyrażenie chęci na to co na obrazku, w komentarzach poniżej.

Czas do .... 28 października ;) 

Wyniki 29.10. 2011

37 komentarzy:

  1. ulllala! cudownie! ;)
    Jestem jak najbardziej chętna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrażam chęć, jak najbardziej chcę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak rozdawasz to ja chętnie wezmę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc jak to mówi moja córka...ja chciem ja chciem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDA!!! Chcę i ja! I to bardzo!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmmmmmm...
    sliczne!
    jako początkująca scrapbookerka zapisuję się w kolejce:)

    d.k.tomczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, to i ja wyrażam chęć!!!! Bardzo, bardzo !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. chętna, chętna!!
    Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę, ja chcę! :) Takich cudasiów nikt nie odmówi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję że los mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ustawiam się w kolejce, chętnie przygarnę te cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja chcem :P

    Pozdrawiam
    Vierrna z Zakamarka

    OdpowiedzUsuń
  13. no to i ja się z paluchem pcham:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością dopisuję się w kolejkę

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego z okazji minionych Urodzin. Chętnie zapisuję się na candy. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nagrody, więc ustawiam się w kolejce ;) Jestem obserwatorem bloga, anna.k8@o2.pl pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty rozdawasz - a ja chcę mać (tak mawia pewien 5-letni znajomy gentelmen)! Zgłaszam się i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się na te piękne słodkości. Dodaje blog do obserwowanych :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Liczby postów gratuluje i piszę się piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale skarby... Piękności... ustawiam się w kolejce i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To i ja ustawiam się w kolejkę po te cudeńka! Serdecznie zapraszam do mnie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :)
    kati.sc625@ interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. mm.. bardzo fajne nagrody :))
    zgłaszam sie jak najbardziej :)
    ewawrob99@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem chętna i to bardzo, bardzo bardzo;);)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce po skarby :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. no pewnie że bym chciała...
    zgłaszam się i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyników jeszcze nie ma więc może uda mi się załapać :).

    Może ostatni będą pierwszymi :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)