22 kwietnia 2012

Koślawy album

Koślawy dlatego, że postanowiłam zrobić album na samym papierze scrapowym sklejonym harmonijką.
No i wyszło krzywo ;)

Po prostu skończyły mi się pomysły na bazę albumową, nie chciałam kolejnej na tekturze. 
No i szkoda mi było papierów, te od Makówki są śliczne po obu stronach i aż żal je zaklejać. 

Do albumu dodałam dodatki z The Scrap Cake - więc zgłaszam go na konkurs, folijki od stempli i genialne motyle, które możecie sobie za free wydrukować z TEJ strony. 

























5 komentarzy:

  1. A tam koślawy... Fajny jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna historia rodzinna!!! Bardzo ładnie oprawiłaś zdjęcia i w ogóle mega wesoło i pozytywnie wyszło:)
    Żadnych krzywizn nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem, gdzie ten album koślawy :D
    jest super, pepiery też - też by mi było szkoda zaklejać - dzięki za linka

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja na przykład nigdy nie zrobiłam albumu na tekturkach, chyba jestem zbyt leniwa, żeby jeszcze tyle stron dodatkowo kleić:) Więc zawsze mam takie tylko na papierach, może czasem rzeczywiście ciut koślawe, pomaga prostowanie każdej strony z przyklejonym zdjęciem pod ciężkimi książkami. Ale jaki fajny ten pomysł z harmonijką, muszę się przyjrzeć "jak to działa" i może spróbuję?
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kobitki ;)
    Jakbyście na żywo zobaczyły, to od razu widać że krzywy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)