10 lutego 2013

Półka kuchenna

Jakiś czas temu... ze dwa lata będzie niedługo, kupiłam sobie w serwisie na A. starą półkę kuchenną.

Zdjęcie jest z aukcji.

Półeczka bardzo ładna. Przyszła, poleżała.
 W końcu postanowiłam się za nią "zabrać". Chciałam tylko zedrzeć starą farbę, żeby nałożyć nową. Półka okazała się w trochę gorszym stanie niż było w opisie aukcji, ale nie nie szkodzi. Akurat w takim miejscu, którego nie widać. W koszmarnym stanie za to były szufladki.

Kupiłam preparat do ściągania farby i zaczęłam działać.
Jak już zaczęłam, pożałowałam :)


 Na półce było kilka warstw farb. Różnych kolorów. Czarny, zielony, beżowy, biały, żółty ... 
 
 
 Tu szuflada:


Zwątpiłam i miałam dość. 
Zrobiłam to co dało się zrobić, ściągnęłam tyle farby ile się dało. Wyszlifowałam ile dałam radę, bo półka ma dużo różnych zakamarków i postanowiłam, że tylko trochę ją pobielę i przetrę papierem po wyschnięciu, żeby nie była taka jednolita, tylko jednak wyglądała na starą.

O tak właśnie:


Kupiłam haczyki, uchwyty do szuflad i powiesiłam.



 Ufff. Dobrze, ze już nie mam w planach więcej takich półek, bo po tej mam na razie dość przeróbek :)

8 komentarzy:

  1. ale wyszła super, więc warta była pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda rewelacyjnie po przeróbce :) Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Robiłam to samo z krzeslem mojej babci, przemalowywanym chyba z 15 razy farbą olejną. Masakra! Mam dwa kolejne i już od pół roku stoją nietkniete :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiałam na żywo!;)Jak dobrze, że się pochwaliłaś na blogu:) Zdolniaszka! I pracowita do tego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję babeczki. łatwo z nią nie było ;)
    Joasiu, ja tez mam jeszcze dwa takie krzesła do zrobienia :( Nie mam sił sie za nie zabrać, chyba poczekam na wiosnę i przypływ energii :))

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podoba taka paro warstwowa ;-)

    choć efekt końcowy tez fajny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym wiedziała co mnie czeka, to bym taką zostawiła, tylko ewentualnie trochę doczyściła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się ślicznie - gratuluję wytrwałości:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)