19 października 2012

Love U Rumburaku

I znowu lift. 
Ostatnio mało czasu mam na bloga, wszystko inne ważniejsze, dzień już krótki, wychodzę do pracy jest już ciemno :( 
Na szczęście pogoda dopisuje i mamy piękną jesień jak na razie :)

Tak bez ładu i składu, więc może przejdę do rzeczy. 
Scrap jest liftem pracy Marinette

Mój przedstawia Hanię, która od momentu jak nauczyła się z siebie ściągać rzeczy i zakładać, stroi się co chwilę, wymyslając przy tym dziwne kombinacje. 
Nie raz już "wstyd" mi było np. w przedszkolu kiedy postanowiła zmienić mój strój dla niej przygotowany wcześniej, ubierając się tak, że jakbym mogła to bym jej w ten dzień do przedszkola nie zaprowadziła :) 
Często w soboty pozwalam jej się ubrać samej i czasami jestem pełna podziwu dla jej inwencji :)

Tu to taki lajcik, ale ta wielka pielucha, kalosze i okulary do góry nogami sprawiają, że inne słowo jak Rumburak nie przychodzi mi na myśl :)





Papier bazowy to Kakao z serii "Jest pysznie" Piątku Trzynastego, do tego kawałek papieru Wanilia.


6 komentarzy:

  1. All the photos are looking fantastic thanks for sharing and just keep up the good work.

    OdpowiedzUsuń
  2. AAa! The kid is looking in good mood this is good thing.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh,what a nice style of kids.very beautifull collection. :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)