3 sierpnia 2011

Migawki

Obiecałam pokazać moją nową półkę na kubki, na szczęście już zawisła i mogę to zrobić.
Jak mówiłam, jest prosta, stara, ale taka mi się podoba :)
Nie żaden współczesny taśmowy wyrób :)
Takie lubię :)




Przy okazji, czy ktoś wie czym przykleić te metalowe dzyndzle do kubków żeby nie odlatywały w zmywarce ? :/


Zachowałam też oryginalne haczyki


Pokażę jeszcze kilka nowych nabytków do domu, niestety już nie staroci... no może oprócz jednego ;)

Obrazki na ścianę do kuchni, z Allegro ...
cały czas się jeszcze zastanawiam nad kolorem ścian  :(((


Podkładki pod kubki z Home & You


Patera z Allegro

Kawałek żeliwnego kwietnika, też z Allegro. O nim więcej będzie jak zawiśnie ;)


W doniczce z Ikei mieszkają na razie słomki ;)


I tu jeszcze jeden staroć, mały wózeczek, który trzyma doniczki z ziołami. Z Allegro oczywiście (ja już tam majątek straciłam ;) )


 I na koniec rama. Pamiętacie moją ramę?


Teraz wygląda tak



Ten cudny kolor to farba w sprayu, kupiłam ją dzięki Nowalince :) Ona malowała nią swoje drzwi :)

Jeszcze raz Ci dziękuję :*

Rama ładnie się komponuje ze ścianą i siedziskiem, które też jest stare, ale ma nowe obicie. O tym też innym razem :)

Nie przynudzam już więcej, lecę :)

5 komentarzy:

  1. Piękne te Twoje starocie, koniecznie kiedyś muszę na żywo obejrzeć i obmacać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nabytki, cudne kolorki mają i klimat :)
    U mnie ta rama cały czas czarna, też myślę nad przemalowaniem :)
    Cieszę się, że namiary się przydały, bo w tym kolorze rama wygląda czadowo :)
    Ciekawa jestem czy wystarczyła Ci jedna puszka na jej przemalowanie, ale chyba tak, bo one dosyć wydajne są.

    OdpowiedzUsuń
  3. taak, zostało mi jej dużo (a kupiłam dwie, co prawda druga jest odcień jasniejsza lub ciemniejsza, juz nie pamiętam ;) ) ale mam calą stertę gratów do pomalowania jeszcze więc sie nie zmarnuje :))

    OdpowiedzUsuń
  4. aleeeż cudowności! Wspaniałe, klimatyczne, magiczne!!! a ta półka na kubeczki to po prostu skarb!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)