11 listopada 2010

Lift Piaskownicowy

Bardzo rzadko robię coś z wyzwań Art Piaskownicy, a to dlatego, że czasu i pomysłów brak :(
Nie jestem tak twórcza jak dziewczyny. Jednak tym razem spodobała mi się praca, którą trzeba zliftować i postanowiłam spróbować, bo lubię takie prace, jednak sama mało takich robię :(

Oceńcie same czy jest ok i czy dalej brnąć w to  czy sobie odpuścić :)



Papier z ILS, farba akrylowa, gaza, stemple też ILS, koronka, drewniana cyfra, tusz i ćwiek ze scrap.com.pl .

12 komentarzy:

  1. ale ok w odniesieniu do pracy czy ok w odniesieniu do tego czy odnajdujesz się w takim bałaganiarskim stylu? bo ja się do takiej właśnie Barbarelli przywyczaiłam; ten skrap mi się podoba; zdziwiła bym się gdybyś zaserwowała romantyczne róże i błękity :D choć nie twierdzę, ze i tej odsłonie nie było by powalająco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie to możesz brnąć i się nawet zakopać :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Moriony, druga cześć Twojego pytania :)

    Nula, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda super i takie Twoje jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. scrao jest bardzo bardzo!!!!!!!!!!!
    i jak nula prawi, zakop się :)
    fajnie ze sie spodobała praca do liftowania :D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. No wiesz jak możesz mowic ześ twórcza nie jesteś? o normalnei :P

    Bardzo tworcza jestes. Śliczniese poradzilas

    OdpowiedzUsuń
  7. No brnij w to, brnij. Masz swój styl i za to Cię cenię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd takie dylematy radocha jest?! Widać że jest! Efekt pracy miły oku to czego chcieć więcej?
    Do roboty i bez gadania !

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się bardzo podoba! :)
    i oby tak dalej! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)