26 maja 2010

Twój Pierwszy Roczek

Kolejny album dla Małego Anasa, tym razem na Pierwszy Roczek.

Przyznam się, że strasznie trudno mi jest robić cokolwiek bez zdjęć, ale tym razem nie chciałam czekać aż rok żeby coś zrobić, więc się zmobilizowałam i zrobiłam.

Nie było tak źle ;)

Albumik jest skromny, bo pomyślałam, że takie bogate papiery jak te - Amber, same w sobie mają już tyle ozdób, że łatwo będzie przedobrzyć.

I tak jak widać dodatkami tu jest tylko papier wizytówkowy, napisy ze Scrapińca i małe wycinanki puncherowe.

Mam nadzieję, że choć trochę się spodoba ;)


















Materiały: Baza Scrapiniec, napisy miesiące, Papier Amber, farba pękająca Distress ze sklepu www.scrap.com.pl; dziurkacz MS Doily Lace; papier wizytówkowy; Glossy Accents; stempel ramka; biała farba akrylowa; tusz.

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie super!
    Bez przepychu i niepotrzebnych dodatków :).
    I na pewno się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. I czego chcieć więcej?
    Świetnie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo prosty ale i przepiękny efekt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)