7 lutego 2010

Majorkański grubasek

Albumy z Majorki chciałam zrobić już dawno, mam kilkaset zdjęć więc jest w czym wybierać.

I tak oto pewnego styczniowego dnia, bardzo mroźnego i śnieżnego poszłam wywołać te zdjęcia.
Na początek "kilka" ;)

Usiadłam i zrobiłam album, grubasek wyszedł.
Muszę nawet kupić większe koło do spinania, bo te co mam to tylko tak na chwile, żeby się jakoś trzymało ;)

Zapraszam do oglądania, uprzedzam, że zdjęć mnóstwo :)

Wybaczcie tylko za ich jakość :(






























Materiały: papiery: Timarii i www.ilowescrap.pl; cyfry - daisyd`s; alfabet - www.scrapiniec.pl; naklejki - doodlebug design; baza - www.ilowescrap.pl; ćwiek - Latarnia Morska; tickety - Tim Holtz; ćwieki przyklejane - Papermania; kryształki i perełki - www.dalprint.pl; tag - craftshop.pl; zawieszki metalowe - www.swiatpasji.pl; guziki; dodatki Cosmo Cricket.

13 komentarzy:

  1. Śliczny!
    Fajnie tak popatrzeć na ciepełko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajefajny!!! Super się go ogląda :) Bardzo mocny kolorystycznie i bije od niego energią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny album! Radosny, słoneczny i megapozytywny!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, kolorowy, słoneczny z prawdziwą przyjemnością się go ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny!!! ciepły, letni, słoneczny i radosny!!! bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny album, kolorowy, radosny ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. zatęskniłam za latem! fajnie tak ciepło i letnio ahhh ;0

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, fantastycznie oprawione. Bardzo,bardzo podoba mi się Twój album...kolorowy i radosny...świetny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny jest!!!
    Radośnie i kolorowo, co już jest u Ciebie normą :P
    Świetnie zdjęcia :D po ich obejrzeniu doszłam do wniosku, że chętnie bym tam uciekła :D (przed naszą zimą oczywiści ;))
    :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie grubasek ;D czekam na album o nowym domku. Słowo się rzekło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny album!!! a Hania jest normalnie PRZEŚLICZNA!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)