10 października 2009

Czasem tak bywa

Ten scrap jest moją wczorajszą odpowiedzią na poprzedni post ... i nie powiem, że jestem z niego niezadowolona, bo jestem :))

Znalazłam takie zdjęcie, na którym robię minę - ale mój mąż mówi, że tak mam cały czas ;)
Nieprawda :) Czasem nie mam :)

Tak więc poddaję pod ocenę tego LO`sa, oczywiście nie ma na nim przeszyć, bo maszyna jest kaput :(

Zdjęcie niewdzięcznicy na końcu :)

LO wg TEJ mapki

Materiały: Papier i alfabet - basic grey, filc - empik, wstążki - allegro, ćwiek i nit - allegro, biały żelopis, żółte kartki z bloku rysunkowego, stempel - polpomp, biały tusz - www.scrap.com.pl

A oto i przyczyna mojego humoru :/
Niestety muszę oddać do serwisu :( Tylko czy mi wymienią ? :(

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny śmieszny scrap.No jak nie robić min kiedy niewdzięcznica przestała działać

    OdpowiedzUsuń
  2. i słusznie, bo zajefajny jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, a ja właśnie zastanawiałam się nad kupnem takiej maszyny, hmmm...

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)